Βρετανική Πυροβολαρχία στο Ηράκλειο

Ανατολικά της πόλης του Ηρακλείου είχαν τοποθετηθεί από τους Βρετανούς 2 επάκτια πυροβόλα των 4′, πριν από την Γερμανική εισβολή το 1941.

Τα 2 πυροβόλα είχαν τοποθετηθεί μέσα σε δύο «σκέπαστρα» από σάκους με άμμο, με τέτοιο τρόπο που έμοιαζαν με σπίτια.

Η παραπάνω φωτογραφία είναι τα Βρετανικά αρχεία http://www.iwm.org.uk/collections/item/object/205090484, όπου αναφέρει σαν περιγραφή

«Camouflaged 4 inch naval guns east of Heraklion, operated by a detachment of the 15th Coast Regiment. These two guns were taken from the cruiser HMS YORK which had previously been sunk in Suda Bay. The camouflage followed the pattern of the village layout, together with garden walls. The British officers on Crete showed more concern about the possibility of seaborne invasion, a threat which was, in the event, dispelled by the Royal Navy. A fundamental weakness of the British defence was the complete lack of air support and anti-aircraft weaponry.»

Φωτογραφία Dimitris Skartsilakis

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s